تعمير پكيج و كولرگازي

با تعمير كولر گازي در شرق تهران در خدمت شما هستيم. اگر كولر گازي اسپليت شما با كد ارور مواجه شد حتما بايستي از يك تعميركار كولر كمك بگيريد. نمايندگي كلينيك تاسيسات در اين زمينه حامي شما مي باشد. با مراجعه به كلينيك تاسيسات و يا تماس با هريك از شماره هاي درج شده در وب سايت كلينيك تاسيسات مي توانيد از خدمات اين شركت بهره مند شويد. كليه اقدامات مربوط به عيب يابي، سرويس، شارژ گاز و تعميرات تخصصي كولر گازي در اين مجموعه توسط تكنسين هاي كلينيك تاسيسات صورت مي پذيرد. كليه ي خدماتي كه در اين مجموعه ارائه مي شود داراي شش ماه گارانتي مي باشد و در صورتي كه مجددا ايراد مربوطه پيش آمد مي توانيد از متخصصين ما بخواهيد اينبار به صورت رايگان اقدام به تعمير كولر گازي در شرق تهران شما بكنند.

 

برخي از مشكلات رايج كولر گازي

مشكلاتي كه در اكثر كولر گازي ها رخ مي دهد كاملا مشابه يكديگر است. اما روند حل مسئله و تعمير كولر گازي در شرق تهران براي كولرهاي مختلف متفاوت است. تكنسين هاي كلينيك تاسيسات در زمينه كولرگازي هاي مختلف انواع مختلف دوره ها براي تعمير كولر گازي در شرق تهران گذرانده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزيزان مي باشند. تنها كافيست از يكي از تكنسين هاي بخواهيد در محل حضور يافته و نسبت به تعمير كولر گازي شما اقدام كنند. برخي از مشكلات رايجي كه ممكن است براي كولر گازي هاي مختلف به وجود آيد و نياز به تعمير كولر گازي در شرق تهران داشته باشيد به شرح زير است.

  • كولر گازي روشن نمي‌شود.
  • كولر گازي روشن مي‌شود ولي كار نمي‌كند.
  • كولر گازي يك سره كار مي‌كند.
  • كولر گازي سرما و باد خنك ندارد و يا سرماي آن كم شده است.
  • كولر گازي با صداي بلند كار مي‌كند.
  • كولر گازي بوي بدي مي‌دهد.
  • كويل‌ها يا لوله‌هاي كولر گازي يخ و يا برفك مي‌زنند.
  • كولر گازي آب ريزش دارد و يا آب پرتاب مي‌كند.
  • كولر گازي كد ارور نمايش مي‌دهد.
  • ريموت كنترل كولر گازي كار نمي‌كند.
تعمير كولر گازي در شرق تهران

تعمير كولر گازي در شرق تهران

سرويس و تعمير كولر گازي در شرق تهران

يكي از عمده مواردي كه سبب مي شود كولر گازي شما سريعتر از حد معمول با مشكل مواجه شود و خيلي زود خراب شود اين است كه سرويس كولر گازي خود را به تعويق مي اندازيد و يا اينكه اصلا به اين مورد توجه نمي كنيد. برخي از قطعات كولر گازي مانند فيلتر هوا و يا گاز كولر گازي بايستي ساليانه چك شود تا در صورت بروز مشكل بلافاصله تعويض گردد چرا كه خرابي يك قطعه ممكن است ديگر قطعات را نيز خراب كند و در نتيجه هزينه هاي بسيار زيادي را به همراه دارد.

توصيه كلينيك تاسيسات اين است كه به صورت منظم سرويس و تعمير كولر گازي در شرق تهران را پيگيري كنيد تا سبب بروز مشكلات جدي نشويد. شما عزيزان با تماس با هزيك از شماره هاي كلينيك تاسيسات مي توانيد از تكنسين هاي ما بخواهيد در مدت زمان مشخصي به محل مورد نظر مراجعه كرده و سرويس و تعمير كولر گازي در شرق تهران شما را بر عهده بگيرد.

 

چگونه مي توان كولر اينورتر و كولر معمولي را تشخيص داد؟

اينورتر يا مبدل برق دستگاه الكترونيكي است كه جريان مستقيم را به جريان متناوب تبديل مي كند. جريان متناوب تبديل شده مي توانند بر اساس نياز در هر ولتاژ و فركانسي باشد كه بوسيله ترانسفورماتورهاي مناسب و مدارها كنترل مي شود.

1-مطمئن‌ترين راه خريد از مراكز معتبر و داراي گارانتي معتبر است 2-معمولاً شكل كولرهاي اينورتر بسيار شيك و بوده و داراي بسته‌بندي قابل‌قبول است 3-يكي ديگر از راه‌هاي تشخيص آن آمپر مصرفي پايين اين كولرهاست كه روي برچسب فني آن درج شده كه معمولاً كولرهاي اينورتر 18 هزار مصرفي معادل 7 آمپر داشته كه در كولر معمولي اين مصرف به 10 آمپر هم مي‌رسد
كولر گازي پرتابل

كولر گازي پرتابل يا قابل حمل، در ظرفيت‌هاي پايين ساخته مي‌شود و داراي حالت گرمايش نيز هست. اين مدل كولر گازي داراي ريموت كنترل است و به دليل شكل آن، براي فضاهاي كوچك اجاره‌اي يا استفاده موقت استفاده مي‌شود. تمام بخش‌هاي مختلف كولر گازي از جمله كندانسور، اواپراتور و… در يك مجموعه جا گرفته‌اند و در حالت سرمايش، گرماي موتور از طريق لوله خرطومي پشت دستگاه به بيرون انتقال پيدا مي‌كند. در نتيجه، اين لوله خرطومي بايد به پنجره يا منفذي كه هوا را به بيرون انتقال مي‌دهد وصل گردد.

در غير اين صورت، گرماي خارج شده از هوا دوباره از طريق همين لوله خرطومي به فضا برمي گردد و كار تهويه و سرمايش به درستي انجام نمي‌شود. اما در حالت گرمايش، نيازي به اين كار نيست. گرمايش در اين نوع كولر گازي از طريق هيتر انجام مي‌شود كه زياد مقرون به صرفه نيست. اما امكان استفاده از اين حالت در كولر گازي پرتابل در نظر گرفته شده است.

كسب اطلاعات بيشتر: علت سرد و گرم شدن آب پكيج ايران رادياتور

كولر گازي اسپيلت چه مزايايي دارد؟

  • اين نوع كولر گازي فيلتر ضد آلرژي دارد و در نتيجه از آلودگي هواي فضا مي كاهد.
  • ظرفيت بالايي براي گرم كردن و سرد كردن فضا دارد.
  • اين نوع كولر ترموستات دمايي دارد و مي توانيد دماي محيط را در مقدار مورد نظر خود كنترل كنيد.
  • اين مورد باعث صرفه جويي در هزينه و انرژي مي باشد.
  • صداي كولر گازي اسپيلت بسيار كم مي باشد.
  • كولر گازي اسپيلت فضا را در مدت زمان كم با سرعت بالا خنك مي كند.

 

نمايندگي تعمير كولر گازي در شرق تهران

تعمير كولر گازي در شرق تهران

تعمير كولر گازي در شرق تهران

تيم خدماتي كلينيك تاسيسات 24 خريدار انواع پكيج و اسپيلت كاركرده به بالاترين قيمت لوله بازكني و تخليه چاه ، رفع تركيدگي لوله و بازسازي كف ، نقاشي ساختمان گچبري ، پتينه كاري ، لندن كاري، تعمير كولر گازي در شرق تهران و… فروش و اجراي ايزوگام ، نصب سرويس و تعميرات اسپيلت ، اجرا وتعميرات موتور خانه ، چيلرهاي جذبي و تراكمي استخر ، لوله كشي سرد و گرم ، نصب و سرويس شيرآلات ، تيم 24 با كادري مجرب بصورت شبانه روزي همراه شما هست تا آرامش شما عزيزان فراهم شود.

  • آدرس : تهران ، خيابان شريعتي بالاتر از پل صدر خ سمياري نبش سرتيپي پلاك10
  • تلفن : 22209257-021
  • تلفن :  22683554-021
  • موبايل : 09129379348

نكات قابل توجه درنگهداري كولر

1- با تميز نگه داشتن فيلتر مي توان مصرف انرژي كولر گازي را از 5% تا15% كاهش داد فيلترها را هر 15 روز يا يك ماه در طول فصل گرما تميز يا تعويض كنيد

2- در ابتداي هرفصل گرم نسبت به تميز كردن كندانسور و حذف گردد و غبار آن اقدام نمايند اين كار مي تواند 20 درصد در افزايش راندمان كولر موثر باشد

3- جايگزيني يك كولر با عمر بيش از 15 سال با يك كولر گازي با رتبه انرژي A مي تواند موجب 50 درصد صرفه جويي انرزي در اين بخش شود كه ارزش ريالي صرفه جويي سالانه آن بالغ بر 3/3 ميليون ريال مي گردد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۸:۳۹ ] [ tv6repair ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی