تعمير پكيج و كولرگازي

با آموزش تعمير پكيج ديواري در خدمت شما هستيم. پكيج هاي ديواري يكي از وسايل پركاربرد در تمامي منازل هستند كه تقريبا در هر خانه اي يكي از آن ها يافت مي شود. در اكثر مواقع ممكن است پكيج ديواري به مشكلي برخورد كند كه شما نياز به آموزش تعمير پكيج ديواري داشته باشيد. بدين منظور در خدمت شما هستيم تا با آموزش تعمير پكيج ديواري مشكلات ايجاد شده براي پكيج شما را برطرف كنيم. در نظر داشته باشيد گاهي اوقات ممكن است مشكلات ايجاد شده فني باشد و تعمير بدون اطلاعات قبلي باعث ايجاد مشكلات جديد گردد. بنابراين بهتر است از يك تعميرات پكيج در تهران كمك بخواهيد.

 

پكيج چيست؟

پيش از اينكه به آموزش تعمير پكيج ديواري بپردازيم مي خواهيم پكيج را براي شما تعريف كنيم. پكيج در واقع به نوعي سيستم گرمايشي گفته مي شود كه تواسنه يك جايگزين خوب براي موتورخانه باشد. اگر نگاهي به پيشينه لوازم گرمايي بيندازيد متوجه مي شويد كه در گذشته براي آپارتمان ها از موتورخانه استفاده مي شد. پكيج ها داراي مزاياي بسيار زيادي هستند كه بارزترين مزيت ان ها امكان نصب، تعمير و سرويس پكيج سريع و آسان در محل است.

پكيج ها براي اينكه در 12 ماه سال نيز مورد استفاده واقع شوند و نيازهاي مورد نظر را برطرف كنند به دو صورت طراحي شده اند. اين دستگاه داراي دو حالت زمستانه و تابستانه مي باشد. در تابسان زماني كه آب باز مي كنيد پكيج روشن مي شود و عملكردي مانند آبگرمكن دارد. اما در زمستان به دليل اينكه بايد گرماي شوفاژ را نيز تامين كند، كاملا رفتار متفاوتي دارد و مي توان گفت هميشه روشن است. در صورتي كه با مشكل خرابي پكيج خود روبرو شده ايد مي توانيد آموزش تعمير پكيج ديواري را مطالعه كنيد. با ما همراه باشيد.

آموزش تعمير پكيج ديواري

آموزش تعمير پكيج ديواري

خدمات تعمير پكيج ديواري كلينيك تاسيسات

كلينيك تاسيسات مركز تخصصي تعمير پكيج ديواري و كولر گازي مي باشد. شما عزيزان براي تعمير و يا سرويس پكيج و كولر گازي خود مي توانيد با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد و از تكنسين هاي ما بخواهيد براي رفع مشكل ايجاد شده در محل حاضر شوند. تمامي خدماتي كه در اين مجموعه انجام مي شود توسط افراد دوره ديده و حرفه اي مي باشد.

 

معرفي قطعات پكيج ديواري

پيش از اينكه به آموزش تعمير پكيج ديواري بپردازيم مي خواهيم قطعات پكيج ديواري را به اختصار به شما معرفي كنيم. شما عزيزان براي تعمير پكيج ديواري مي بايست به طور كامل با قطعات آن آشنايي داشته باشيد. بنابراين با ما همراه باشيد.

برد پكيج: يك صفحه سبز رنگ مي باشد كه قطعاتي مانند آي سي، خازن، مقاومت و … به آن متصل شده است. وظيفه اصلي پكيج بر عهده برد آن مي باشد. در واقع برد ميان تمامي قطعات پكيج ارتباط برقرار مي كند و مديريت ال سي دي پكيج را هم بر عهده دارد.

جرقه: از ديگر قطعات پكيج جرقه مي باشد كه با چند برابر شدن ولتاژ ورودي قوس الكتريكي ايجاد مي گند و با تماس با گازي كه از شعله خارج مي گردد باعث روشن شدن پكيج مي شود.

وريستور: نوعي مقاومت كه اجازه ورود ولتاژ اضافي به دستگاه را نمي دهد.

پمپ سيركولاسيون: اين پمپ جهت تنظيم فشار آب گرم و گرمايش مي باشد.

شير اطمينان: اين قطعه يكي از قطعات حساس به دما و فشار است. در صورتي كه آب به دماي بيش از حد خود برسد و يا حتي فشاري به اين شير وارد شود، شير اطمينان باز شده و پكيج را تخليه مي كند.

ترموستات دود: به اين قطعه سنسور دود هم گفته مي شود. زماني كه دودكش با مشكل مواجه شود و نتواند به درستي و ظيفه خود را انجام دهد اين سنسور به صورت خودكار پكيج را خاموش مي كند.

فلوسوئيچ: اين قطعه كليد جريان نيز ناميده مي شود كه در مسير ورودي آب به شوفاژ و رادياتور قرار دارد.

شير سه طرفه: وظيفه اصلي اين شير تغيير مسير آب از شوفاژ به لوله هاي آب گرم مصرفي و برعكس مي باشد.

شيرپركن: اين نوع شير براي پر كردن آب پكيج استفاده مي شود و بين پكيج و لوله آب سرد ورودي به پكيج قرار دارد.

آموزش تعمير پكيج ديواري

آموزش تعمير پكيج ديواري

آموزش تعمير پكيج ديواري

حال با آموزش تعمير پكيج ديواري در خدمت شما هستيم. در برخي از موارد براي تعمير پكيج ديواري خود مي توانيد به ارور پكيج توجه كنيد و با توجه به ارور بدانيد مشكل از كدام قسمت پكيج مي باشد. قبل از هر چيزي در مورد آموزش تعمير پكيج ديواري بايد بگوييم كه پكيج ديواري براي عملكرد صحيح به چهار عنصر آب، برق، اكسيژن و گاز نياز دارد. زماني كه آب پكيج تامين نشود پكيج نمي تواند روشن شوود. اما چگونه بايد فهميد كه آب پكيج تامين شده است يا خير؟ در پكيج هاي ديجيتال با استفاده از ال سي دي كوچك روي صفحه و در پكيج هاي آنالوگ با كمك عقربه فشار كه روي دستگاه قرار دارد مي توان متوجه شد آب پكيج تامين شده است يا خير.

در مرحله دوم از آموزش تعمير پكيج ديواري مي بايست برق آن مورد بررسي قرار گيرد. اتصال برق را بررسي كنيد و يا اينكه دوشاخه را از پريز جدا كرده و به صورت برعكس وصل كنيد چون برخي از پكيج ها به فاز و نول بودن نيز حساس هستند.

در مرحله سوم از آموزش تعمير پكيج ديواري گاز آن بايد مورد بررسي قرار گيرد. از باز بودن گاز اطمينان حاصل كنيد. در اين بخش اكسيژن هم بايد بررسي گردد. يكي موارد مهم در احتراق اكسيژن مي باشد چرا كه در برخي موارد فن ها دچار مشكل مي شوند و احتراق به صورت درتس صورت نمي گيرد و در نتيجه سبب آسيب جدي به پكيج مي گردد.

 

علت گرم نكردن رادياتور و شوفاژ در صورت كار كردن پكيج چيست؟

يكي از علل اين مشكل خرابي شير سه طرفه مي باشد كه در اين حالت بايد تعويض گردد. همچنين ورودي شوفاژها را نيز بررسي كنيد كه رسوب نگرفته باشد. سوم علت نيز مي تواند خرابي ترموستات باشد چرا كه دماي آب را به درستي نشان نمي دهد و در كاركرد پكيج خلل ايجاد كرده است. در اين حالت ترموستات بايد تعويض گردد.

علت سر و صداي پكيج ديواري چيست؟

يكي از علل سر و صداي پكيج ديواري هوا گرفتن پكيج است. اگر اطلاعي از نحوه رفع اين مكشل نداريد بهتر است به تعميرات پكيج ديواري مراجعه كنيد و از آن ها بخواهيد مشكل به وجود امده را رفع كنند.

چرا پكيج به صورت انفجاري روشن مي شود؟

در اين حالت در ابتدا بايد جرقه را بررسي كرد چرا كه ممكن است در عملكرد آن خللي ايجاد شده باشد. معمولا اگر بين جرقه و شعله فاصله ايجاد شده باشد و يا اينكه جرقه سوخته باشد ممكن است پكيج روشن نشود و يا اينكه به صورت انفجاري روشن شود در هر دو حالت جرقه بايد تعويض گردد.

چرا پكيج ديواري بيش از حد داغ مي كند؟

در صورتي كه ميزان دماي آب بيش از حد مجاز بالا باشد بايد ترموستات مورد بررسي قرار گيرد. چرا كه در اين حالت ترموستات خراب شده و تعريف درستي از دماي آب ندارد. در اين حالت براي تعمير پكيج ديواري بايد ترموستات را تعويض كرد.

آموزش تعمير پكيج ديواري

آموزش تعمير پكيج ديواري

قيمت تعمير پكيج ديواري چقدر است؟

هزينه تعمير پكيج ديواري يكي از مواردي است كه براي همه مهم است پس اگر بخواهيم يك مركز تخصصي تعمير پكيج ديواري با قيمت مناسب و به صرفه به شما معرفي كنيم، زرين سرويس را به شما معرفي مي‌كنيم.
البته بايد بدانيد كه هزينه تعمير پكيج ديواري متغير است چرا كه براي تعمير پكيج ديواري ابتدا بايد عيب يابي پكيج انجام شود و اين امكان وجود دارد كه پكيج چند مشكل داشته باشد و به قطعات جديد نياز داشته باشد و يا برعكس پكيج هيچ مشكلي نداشته باشد و شما با يك اشتباه كوچك نتوانسته باشيد آن را روشن كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۴:۲۴ ] [ tv6repair ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی