تعمير پكيج و كولرگازي

عيب يابي كولر گازي جنرال!…يكي از لوازم مورد نياز براي هر مكاني در هواي گرم و آفتابي تابستان تهران كولر گازي مي باشد. در سوله ها و كارخانه هاي بزرگ كه از گرماي تابستان در امان نيستد استفاده از كولر گازي يكي از ملزومات است.

كولر گازي جنرال يكي از پرطرفدارترين كولرهاي گازي در ايران است. چرا كه اين دستگاه محصول چين مي باشد و نسبت به ديگر كولر گازي ها از قيمت مناسب تري برخوردار است.

البته در نظر داشته باشيد قيمت پايين اين مدل كولر گازي نشانه ي بي كيفيت بودن آن نيست. چرا كه قطعات كولر گازي جنرال از آمريكا وارد چين مي شود و در چين تنها قطعات مونتاژ مي شوند. كولر گازي جنرال در كشور مت در دو مدل ايستاده و ديواري به فروش مي رسد. شما براي تعميرات كولر گازي خود در شمال تهران مي توانيد با شماره هاي درج شده در انتهاي مقاله تماس حاصل نماييد.

عيب يابي كولر گازي جنرال | مزاياي كولر گازي جنرال

عيب يابي كولر گازي جنرال | مزاياي كولر گازي جنرال

مزاياي استفاده از كولر گازي جنرال

كولر گازي جنرال در مقايسه با رقيبان خود همچون سامسونگ و ال جي از مزاياي منحصر به فردي برخوردار است كه دليل كافي براي انتخاب آن مي باشد. از مزاياي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • ريموت كنترل دارد و شما مي توانيد از مكان هاي مختلف با فاصله كولر گازي خود را كنترل كنيد.
  • ضمانت 5 ساله دارد و در صورت خرابي مي توانيد بدون هزينه آن را تعمير كنيد.
  • رطوبت زداي قوي براي منازل مي باشد.
  • داراي تايمر زمان خواب است و مي تواند با تنظيم آن در زمان هاي مشخص خاموش شود.
  • امكان شستشوي پنل وجود دارد.
  • سرعت خنك سازي محيط بسيار بالاست.
  • در مقايسه با رقباي خود از قيمت بسيار مناسبي برخوردار است.

اما تنها نكته منفي كولر گازي جنرال ظاهر ساده آن مي باشد و در مقايسه با ديگر برندها مانند سامسونگ و ال جي ظاهري شكيل و زيبا ندارد.

در ادامه به عيب يابي كولر گازي جنرال مي پردازيم تا شايد بتوانيد برخي مشكلات به وجود آمده را بدون نياز به متخصص در منزل حل كنيد. در غير اين صورت شما مي توانيد با كلينيك تاسيسات براي عيب يابي كولر گازي جنرال و تعمير آن در تماس باشيد. در صورتي كه علاوه بر كولر با مشكل خرابي پكيج مواجه شديد مي توانيد به تعميرات پكيج مراجعه كنيد.

عيب يابي كولر گازي جنرال | مزاياي كولر گازي جنرال

عيب يابي كولر گازي جنرال | مزاياي كولر گازي جنرال

عيب يابي كولر گازي جنرال

زماني كه كولر گازي شما دچار اختلال مي شود در ايتدا بايد عيب يابي كولر گازي جنرال شما انجام شود و سپس در صورت نياز با تكنسين تماس حاصل شود. ممكن است عيب يابي كولر گازي جنرال شما در منزل و توسط يك فرد معمولي حل شود.

  • كولر به صورت كلي كار نمي كند

اولين مورد به هنگام برخورد با اين مسئله بررسي پريز برق است. در صورتي مه پريز برق مشكلي نداشت سيم برق هاي ورودي به كولر را بررسي كنيد.

  • كولر فقط در دور تند كار مي كند

زماني كه به اين مشكل بر خورديد بايد كليد و تنظيمات مربوط به آن را كنترل كنيد. احتمالا كليد دچار اختلال شده است. براي عيب يابي كولر جنرال در اين حالت پس از بررسي كليدها در صورت نياز كليد را تعويض كنيد.

اگر مشكل از كليد نبود احتمالا سيم هاي ارتباط بين كليد و پروانه قطع شده است. با استفاده از يك آمپرمتر همگي را بررسي و در صورت قطع بودن تعمير كنيد.

  • سر و صداي كولر گازي

اين مشكل مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد كه هر يك بايد به طور جداگاه مورد بررسي قرار گيرد. اولين علت ممكن است به دليل محل قرارگيري نامناسب كولر گازي باشد. با استفاده از يك دستگاه تراز، محل قرارگيري را تراز كنيد. در دومين حالت ممكن است لاستيك هاي درزگير خراب شده باشند كه مي بايست تعويض شوند.

در مرحله آخر به سراغ كمپرسور برويد. ممكن است پيچ هاي كمپرسور شل شده باشد كه سبب ايجاد سر و صدا مي گردد.

 

  • بدنه كولر گازي برق دارد

از ايرادات شايع برق داشتن بدنه كولر گازي است كه به اين دليل است كه از جايي برق به بدنه كولر وصل شده است. ممكن است بدنه پلاستيكي ييك زا سيم ها پوسيده شده باشد و به طور مستقيم متصل به بدنه باشد. از ديگر روش ها اين است كه سيم هاي برق اتصال به كمپرسور را جدا كنيد و كولر گازي را به برق متصل كنيد در صورتي كه بدنه در اين حالت برق نداشت مشكل از كمپرسور است. در اين حالت مي توانيد با متخصصين كلينيك تاسيسات تماس حاصل نماييد.

  • سرما كم شده و كولر گازي برفك مي زند

ممكن است گاز كولر كم شده باشد و نمي تواند محيط را خنك كند و در همان محدوده خود يخ مي زند. مي بايست گاز كولر شارژ شود.

ممكن است فن خراب باشد و سرما را به بيرون از كولر هدايت نكند. در اين مرجله بايد تعميركار كولر اين مسئله را بررسي و حل كند.

و يا اينكه ممكن است كمپرسور دچار مشكل شده باشد كه باز هم حل عيب يابي كولر گازي جنرال بر عهده تعميركار متخصص است.

 

تماس با ما | عيب يابي كولر گازي جنرال

تيم خدماتي كلينيك تاسيسات 24 خريدار انواع پكيج و اسپيلت كاركرده به بالاترين قيمت لوله بازكني و تخليه چاه ، رفع تركيدگي لوله و بازسازي كف ، نقاشي ساختمان گچبري ، پتينه كاري ، لندن كاري و… فروش و اجراي ايزوگام ، نصب سرويس و تعميرات اسپيلت ، اجرا وتعميرات موتور خانه ، چيلرهاي جذبي و تراكمي استخر ، لوله كشي سرد و گرم ، نصب و سرويس شيرآلات ، تيم 24 با كادري مجرب بصورت شبانه روزي همراه شما هست تا آرامش شما عزيزان فراهم شود.

  • آدرس : تهران ، خيابان شريعتي بالاتر از پل صدر خ سمياري نبش سرتيپي پلاك۱۰
  • تلفن : 22209257-021
  • تلفن :  22683554-021
  • موبايل : 09129379348
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۹:۵۸ ] [ tv6repair ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی